FANDOM

Avocato to pierwszoplanowy bohater kreskówki Final Space. Ojciec Little Cato, Ventrexiański łowca nagród.

Pre-series Edytuj

Przed poznaniem Garry'ego Avocato był zastępcą Lorda Dowódcy. Pod jego rozkazami niszczył imperia, podbijał planety i zabijał tysiące istot.

Avocato przestał być lojalnym wobec Lorda Dowódcy, gdy ten postanowił wystawić wszystkich swoich generałów na próbę, zmuszając ich do zabicia swoich pierworodnych synów. Avokato, jako jedyny sprzeciwił mu się. Z powodu nie posłuszeństwa bohater utracił stanowisko, a jego syna uwięził, czyniąc go zakładnikiem. Aby uwolnić Little Cato, udał się w poszukiwanie Ciastusia - broni do niszczenia planet.

1 sezon Edytuj

Avocato pojawił się poraz pierwszy, gdy wraz z kilkoma innymi łowcami nagród znaleźli Ciastusia w Kosmosie Pierwszym, na statku Garry'ego. Gdy jego towarzysze umarli przez wyrwę w statku, Avocato przeżył zostając z tyłu. Gary związał go i zmusił do grania z nim w karty.

Początkowo był wrogo nastawiony do Gary'ego, lecz zbliżył się do niego podczas misji na Tera Con Prime, gdzie mieli znaleźć innego łowcę nagród - Terka, aby od niego wyciągnąć informację, gdzie jest przetrzymywany Little Cato. Niestety miejsce wskazane przez niego okazało się pułapką i Avocato został przyprowadzony przed Lorda Dowódcę. Udało mu się uciec dzięki Gary'emu, mimo że ten stracił lewę ramię. Kiedy Gary dowiedział się o losie syna Avocato, obiecał mu pomóc go uwolnić.

W ten sposób Avocato dołączył do Team Squad - drużyny Garry'ego.